TOLONG ISI MAKLUMAT BERIKUT UNTUK SERTAI ZOOM WEBINAR TENTANG PELABURAN HARTANAH OLEH FAIZUL RIDZUAN. PERCUMA. TEMPAT TERHAD. DAFTAR SEGERA. PERCUMA E-BOOK PELABURAN HARTANAH DAN KEWANGAN.

1. First Name :
2. Last Name (Nama Bapa) :
3. Email :
4. Mobile Phone Number:
Send
Send
Form sent successfully. Thank you.
Please fill all required fields!

๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ WOW!! BELAJAR PELABURAN HARTANAH DENGAN FAIZUL RIDZUAN. PERCUMA. TEMPAT TERHAD. ZOOM WEBINAR๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

HUBUNGI SEKARANG

HALAMAN UTAMA

01 June 2021

MACAM MANA KITA NAK TAHU PROPERTY / BENDA NI BELOW MARKET VALUE?
.
Ada student pernah tanya Faizul Ridzuan, FR macam mana FR atau FAR Caprice tahu yang property ni below market value? Sebab developer boleh je scam kita kononnya yang property ni ada 40%-50% diskaun walhal dia dah mark up harga dari awal? Dulu projek ni memang jual 500k, lepas tu developer naikkan harga pergi sejuta, dan bagi kita diskaun kononnya yang harga kota dapat itu spesial, sampai 50% diskaun. Harga masih 500k lepas 50% diskaun, jadi kita dah kena game beli property yang kononnya 50% diskaun?
.
Ini soalan yang sgt bagus sebenarnya sebab apa yang student Faizul Ridzuan persoalkan itu memang benar. Memang ada developer yang main game begini. Mark up harga kaw-kaw lepas tu mereka acah-acah bagi diskaun. Jadi hari ni Faizul Ridzuan nak kongsikan tips macam mana nak elakkan beli property begini atau apa-apa barang pun. Benda ni senang sahaja, cuma tak ramai yang ada disiplin nak buat benda ni.
.
Dan tipsnya adalah, kita usha minima setahun sebelum kita beli apa-apa pun. Window shopping je dulu. Jangan beli until kita dah sure memang tiada org dapat beli lagi murah dari kita. Kita window shopping sebab kita nak establish harga median atau harga purata yang orang lain beli.
.
Sebelum Faizul Ridzuan beli property pertama Faizul Ridzuan, Faizul Ridzuan hari hari window shopping selama hampir 2 tahun tgk iklan property itu. Average org nak jual harga RM160k-170k, then one day Faizul Ridzuan nampak org iklan 148k. Lepas 2 tahun usha tiap tiap hari, bila Faizul Ridzuan nampak ada org mintak 148k, Faizul Ridzuan dah yakin yg harga yang Faizul Ridzuan bakal beli adalah antara harga terendah selepas 2 tahun window shopping. Kesudahannya, Faizul Ridzuan dapat beli pada 140k lepas nego. 
.
Kalau Faizul Ridzuan tak tgk hampir 2 tahun, Faizul Ridzuan akan rasa harga 158k dah murah sebab majoriti mahukan 160k dan ke atas. Tapi sebab Faizul Ridzuan window shopping lebih setahun, Faizul Ridzuan dah tahu harga purata asking price, so bila ada unit yang buka harga bawah 150k, itu betul betul below market value.
.
Dan Faizul Ridzuan gunakan prinsip ini dalam banyak aspek dalam kehidupan Faizul Ridzuan.. Faizul Ridzuan beli banyak jam tangan sebagai pengumpul, dan Faizul Ridzuan akan research berbulan dulu sebelum beli. So far alhamdulillah, tak pernah rugi dan kalau Faizul Ridzuan jual koleksi jam tangan, insyaAllah untuk RM50,000 tu pejam mata boleh dapat. 
.
Faizul Ridzuan bagi contoh hari ni juga. Faizul Ridzuan tak pernah beli potato chip ini sebab harganya lebih RM20. Tak berbaloi. Median harga gourmet potato chip begini biasanya tak kurang RM20. Faizul Ridzuan selalu tgk sahaja tapi tak pernah beli. Tapi hari ni Mercato buat clearence, RM2 sahaja. 90% diskaun. So Faizul Ridzuan beli 15 pek terus ๐Ÿคฃ so Faizul Ridzuan bulk purchase bukan property sahaja, malam jam, baju dan makanan bila diskaun lebih 50%-90% ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜
.
So bila Faizul Ridzuan tgk pelabur/youtuber cerita pasal property senang dapat 50% diskaun, Faizul Ridzuan senyum je. Sebab Faizul Ridzuan tahu almost impossible nak dapat diskaun begitu sebagai pelabur individual. Faizul Ridzuan mahu bagi reward RM10,000 kalau sesiapa boleh namakan 3 projek bawah RM500,000 nett price di KL/Sel/JB yang anda boleh beli pada 50% diskaun. ( mohon PM) Sebab setahu Faizul Ridzuan, projek dgn diskaun begini tidak wujud untuk retail investor atau walk in, dan hanya satu kumpulan tertentu sahaja dapat beli pada diskaun begini.
.
Btw utk klien FAR Capital, kita ada 5 projek baru semalam. Semua projek ini, kita dah lama perhatikan ( ada yang sejak tahun 2013) jadi kita tahu harga yang anda bakal beli adalah 100% guarantee paling rendah dalam sejarah. So ini kelebihan besar anda sebagai klien dan takkan kena scam beli property yang sebenarnya sudah kena mark up. Banyak developer cuba game kita but bila Faizul Ridzuan sebut harga mereka launch dulu, semua terdiam sebab mereka tak sangka Faizul Ridzuan masih ingat harga mereka launch dulu 7-8 tahun lepas. Jadi hari ini sebagai klien, tiiada siapa pun yang berjaya beli pada harga lebih rendah dari anda dari pemaju yang sama, guaranteed ๐Ÿ’ช๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
.
Jadi kalau taknak kena scam dan beli mahal apa apa sekalipun, just follow 3 step ini :
.
1. Window shopping dulu
2. Establish median harga
3. Beli bila harga dah betul jatuh bawah median.
.
Tak kira la beli rumah, baju, jam atau gourmet potato chips ๐Ÿ˜
.
#windowshoppingDulu
#EstablishMedianDulu
#BilaValueDropKitaSauk
. Just Do It..

.

WEBINAR PERCUMA BERKENAAN PELABURAN HARTANAH

.

Belajar Kaedah Miliki #Rumah Tanpa #Modal

#ZOOM Briefing untuk Anda di Mana-mana sahaja

.

Webinar Oleh Faizul Ridzuan, pakar pelaburan hartanah.

.

Belajar ilmu pelaburan hartanah supaya anda buat langkah terbaik, tidak rugi duit dan #untung beratus ribu!

.

Pembeli Rumah Yang Hendak Tahu Lanjut Mengenai Pelaburan Hartanah under Group Faizul Ridzuan dengan Harga Dan Pakej Istimewa Sebab Beli Rumah โ€œUnder Bulk Purchaseโ€ boleh juga join.

.

Perunding Hartanah, Takaful dan Unit Trust yang hendak buat hustle income juga boleh join.

.

Maklumat Lanjut Kat Link Ini

.

http://bit.ly/PakejBelajarMilikiRumah

.

http://bit.ly/PakejBelajarMilikiRumah

.

http://faracademy.onpay.my/order/form/sbr/FARA-157 

.

Sertai Telegram MajuLink.Com FREE E-Book https://t.me/joinchat/GZ1VtGJm431lODA9

.

Daftar di sini >Google Form ZOOM Webinar -FREE ( Property Investment ):

.

Please fill in this google form :

.

https://forms.gle/URzPBcNZWJmK3tgw6

.

atau

.

http://bit.ly/WebinarPERCUMAPelaburanHartanah

.

atau

.

Daftar di sini >  

.

wasap.my/60176842836/WebinarPERCUMA

.

wasap.my/60176842836/WebinarPERCUMA

.

wasap.my/60176842836/WebinarPERCUMA

 

Jangan lepaskan peluang keemasan ini.

 

๐‘น๐‘ผ๐‘ด๐‘จ๐‘ฏ ๐‘ท๐‘ฌ๐‘น๐‘ป๐‘จ๐‘ด๐‘จ๐‘ฒ๐‘ผ - YEAH MILIKI RUMAH BELOW MARKET VALUE
Mobile menu

Agency ยฉ 2018 | Created with MajuLink.com