TOLONG ISI MAKLUMAT BERIKUT UNTUK SERTAI ZOOM WEBINAR TENTANG PELABURAN HARTANAH OLEH FAIZUL RIDZUAN. PERCUMA. TEMPAT TERHAD. DAFTAR SEGERA. PERCUMA E-BOOK PELABURAN HARTANAH DAN KEWANGAN.

1. First Name :
2. Last Name (Nama Bapa) :
3. Email :
4. Mobile Phone Number:
Send
Send
Form sent successfully. Thank you.
Please fill all required fields!

🔥🔥 WOW!! BELAJAR PELABURAN HARTANAH DENGAN FAIZUL RIDZUAN. PERCUMA. TEMPAT TERHAD. ZOOM WEBINAR🔥🔥

HUBUNGI SEKARANG

HALAMAN UTAMA

01 June 2021

KISAH FINANCIAL PLANNER KENA SCAM. PADAN MUKA BELIAU. 
.
.
————————————
(Perkongsian dari Salah Seorang Client Far Capital)
.
.
.

Kena scam dengan sifu hartanah. Join sebab nak beli 1 rumah, tapi lain yang dapat. 😳
.
Akhir2 ni, ramai betul orang tanya , boleh percaya ke kejayaan client2 FAR Capital yang dikongsikan oleh sifu hartanah, Faizul Ridzuan. pelik sebab orang bukan main nak tau. 🤣
.
Jadi ini pengalaman . Real story ye guys. As you know  hanya kongsi fakta. Tak main la sembang kosong, atau membawang. no time for that. 
.
kenal Faizul ni dah lama dah. First time pada tahun 2018 bila baca buku beliau “WTF? 23 properties by 30”. Kemudian jumpa depan2 masa rumah terbuka hari raya. 
.
Masa tu ramai cakap berhati2 dengan Faizul ni. Sebab teknik pelaburan yang digunakan tak sesuai dan sangat berisiko. Suruh orang beli rumah banyak2. Lepas tu ramai la yang terciduk! Pergh bahaya betul! Loan rumah ni bukan kecil. Dah la besar, lama pulak tu!
.
Tahun 2019, bila  dah ready nak beli rumah pertama, mulakan pencarian mentor hartanah. Banyak la sifu2 hartanah yang belajar tahun tu. Sebab berpegang pada prinsip kalau nak buat sesuatu yang baru, langkah pertama kena cari cikgu dulu. So antaranya,  join lah kelas Faizul. 
.
Dalam banyak2 kelas yang pergi, Faizul seorang je yang bagi “end to end” service dalam pelaburan hartanah ketika itu. Maksudnya, dalam FAR Capital ni, client boleh pilih property yang dah kena screen siap2. Next, mereka tolong screen kewangan anda layak untuk buat loan submission atau tidak. Bila rumah dah siap, mereka buat defect checks dan renovation. Ini termasuklah property management.
.
Kebanyakan sifu lain hanya ajar tunjuk jalan. Selebihnya kita kena buat sendiri. 
.
Now, ada beberapa bisnes kan. Masa pun tak banyak. Kerajinan apatah lagi (oops). all-in-one service ni sangatlah menarik.
.
Dalam masa yang sama, orang sekeliling semua cakap jangan join sebab takut terciduk. Dan game Faizul ini untuk orang2 kaya sahaja.
.
Boleh kata semua orang cakap jangan join. 
.
Yang peliknya dalam ramai2 yang cakap macam ni, takde seorang pun yang jadi client FAR Capital. 🤔
.
Gali punya gali, ada la seorang daripada komuniti masa tu yang join jadi client..Bila tanya, katanya pelaburan hartanah beliau menjadi je. Ikut cakap Faizul sebiji2. Semua ok je.
.
Dah tu kenapa orang lain cakap tak bagus? 🤔
.
At the end of the day, pilih untuk jadi client. Logik  simple. Masa tu matlamat satu—nak beli rumah pelaburan pertama..
.
Basically kalau bayar RM10k fee untuk beli rumah bawah market price, dapat positive cashflow, dan semua ini diuruskan sepenuhnya oleh property management company..
.
That RM10k is already a very good investment.
.
Itu kalau RM10k la. Tapi kalau fee less than that, anda fikir2 la sendiri berbaloi atau tak. 😆
.
Manalah tau, lepas join FAR Capital, rupa-rupanya  memang betul2 kena SCAM!! Pergh!! 
.
Apa yang dapat lain daripada apa yang nak. Betul la, Allah sebaik-baik perancang.
.
Kenapa kena scam?
.
Sebab tak sampai 2 tahun jadi client… Ini yang  dapat. 
.
1. Instead of beli 1 rumah, beli 2 studio unit sebagai birthday present untuk wife. And booked a few properties 40% below market value for myself. 
.
2. Dapat Hustle Income 6-angka bersama FAR Capital dalam masa 3 bulan.
.
3. Kumpul hampir 400 hustler bawah team Hustle Income.Lebih besar daripada kebanyakan agensi kewangan seperti takaful atau unit trust!!
.
4. Dapat ilmu pelaburan hartanah yang mendalam
.
Tapi scam terbesar bagi berlaku semalam!
.
Pada umur 30 tahun,  dapat beli kereta idaman dengan hanya bermodalkan RM 1,000 sahaja!! Dan paling best, juga belajar macam mana nak dapatkan kereta ini hanya dengan RM 1,200 sebulan sahaja!!
.
Which means, monthly installment untuk Porsche Macan idaman hati pujaan kalbu ni LAGI MURAH berbanding dengan beli kereta Honda Civic baru.
.
LIKE WHAT?!! 😱
.
Ni baru hartanah dan kewangan. Belum cakap tentang bisnes. Ni lagi power! Banyak benda belajar bila tengok cara Faizul uruskan bisnes beliau. Alhamdulillah so much growth happening in.

So guys 1 benda je saya nak anda ambil pedoman daripada perkongsian saya hari ni. Saya nyaris2 tak jadi klien FAR Capital sebab dengar cakap orang yang tak pernah pun jadi klien sebelum ni. Hanya tahu membawang dan sebarkan fitnah sahaja. Kalau anda nak tahu cerita sebenar, ambil initiatif untuk tanya sendiri tuan punya badan. Sebab kita tak tahu apa motif orang2 yang sampaikan benda yang tak tepat kepada kita. Mungkin mereka ini ada agenda masing2. Mungkin juga ilmu mereka tak sefahaman, jadi terus buat cerita tak betul. 

.

Finally, thanks for reading my longest post in a while. Hope I answered some of you guys yang curious nak tahu pengalaman saya sendiri sebagai client FAR Cap sejak 2019. Jika anda nak dengar sendiri perkongsian daripada mentor saya, luangkan masa anda untuk hadir webinar percuma beliau pada hari Ahad malam ni. Make your own judgment. 
.
Lepas ni saya tak sabar nak tunggu scam seterusnya iaitu untuk masuk IPO pulak. Yela so far saya memang ikut Faizul rapat2.  Beliau masuk TV, saya pun masuk jugak. Beliau beli Porsche, saya pun beli jugak. Beliau pergi IPO, saya pun kena la pergi IPO jugak. Ye dok? 🤣
.
Your NETWORK = Your NETWORTH. So choose your NETWORK carefully.
.
( Habis perkongsian dari Salah Seorang Client Kami. )
——————————————
.
.
.
Ulasan dari Faizul Ridzuan dan pengajaran dari kisah beliau sebagai financial planner :
.
- Dengar banyak cerita tak elok mengenai saya dan FAR Capital dari financial planner lain dan leader beliau dulu. 
.
- Tapi tidak seorang pun yang cerita pasal kami merupakan klien FAR Capital. Bila dia tanya pasal kepada mereka yang yg jadi klien, beliau dgr cerita berbeza dan alhamdulillah okay sahaja.
.
- Beliau datang untuk beli rumah sahaja permulaannya tapi sekarang dapat belajar cara bina bisnes dari kami. Hasilnya perniagaan beliau berkembang jauh lebih maju dari dulu.
.
- Bonus besar tahun ini, Faizul Ridzuan ajar beliau cara beli Porsche Macan lebih murah dari miliki Chonda Sivik. Umur baru 30 tahun dah pakai Porsche. Income beliau tahun ini jauh lebih tinggi berbanding 2-3 tahun lepas. 
.
- Dari segi hartanah, insyaAllah beliau akan ada minima 10 bijik sebelum umur 35. Cashflow positif takkan kurang RM5,000 sebulan. Beliau akan jadi FP yang rare yang bakal ada aset lebih RM5juta. Sebab ramai FP yang belum tentu boleh buat duit dari hartanah.
.
- Kalau beliau jenis dgr cakap orang sahaja, beliau takkan join FAR Capital, dan takkan dapat result begini sendiri. 
.
- Hari ini ada beberapa kawan lama beliau yang sibuk cerita pasal beliau bila beliau dah berjaya begini. Mungkin kurang senang tgk beliau dah jauh maju, dan mungkin dulu selalu canang cerita bukan bukan pasal saya dan FAR Capital. Mungkin malu cerita benda yang salah dan tetiba lihat salah seorang client hari ini dah jauh lebih maju. Mungkin ini giliran Salah seorang client pula kena fitnah mcm Faizul Ridzuan dahulu. Its okay kita jalan je terus, sebab sampai bila pun akan ada yang dengki dan mengata. But bila kita lihat mereka yang selalu bercerita pasal orang, lepas 3-5 tahun masih di takuk lama. Orang yang busuk hati, memang susah nak berjaya. 
.
- Tak ramai financial planner yang boleh berfikir objektif begini dan buat keputusan berdasarkan data + fakta dan bukan dgr cerita org lain( bagi Faizul Ridzuan ini pelik sebab financial planner patut buat keputusan mengikut fakta dan data dan bukan ikut cerita org )

- Tapi kami berpegang pada prinsip yang kalau kita nak bantu klien capai result paling optimum, kita kena faham semua benda. Hari ini beliau ada kelebihan besar sebagai FP yang rare yang boleh analisa hutang dan juga property. Tak ramai FP yang ada ilmu begini. Tak percaya? Lihat sahaja mereka yang cakap semua hutang itu sama. Mereka tak faham perbezaan besar hutang baik dan hutang jahat. Tak faham perbezaan aset VS liability. Salah seorang faham benda ni jadi hari ni beliau ramai klien yang mahu nasihat beliau. Jadi bisnes beliau semakin maju. 
.
- Kalau anda jumpa FP yang faham perbezaan aset VS liabiliti, faham cara nak kurangkan hutang anda, boleh bagi nasihat yang tepat berkaitan portfolio hartanah, tolong hargailah mereka. Sebab mereka ini sebenarnya sangat-sangat rare. Mereka boleh bantu anda kurangkan hutang, dan mereka juga boleh bantu ada elakkan salah beli rumah. 
.
- Last sekali, belajar dari orang yang dah berjaya buat benda ni. Faizul Ridzuan beli Porsche sebelum umur 35. Faizul Ridzuan masuk TV kali pertama umur 32 tahun, dapat cashflow 4-angka lepas 7 tahun melabur.Salah seorang client belajar dari Faizul Ridzuan dan dapat buat benda ni lebih awal dari sebab beliau guna shortcut yang Faizul Ridzuan sediakan. Semua org boleh cerita teori, kami tunjuk jalan one by one sebab kami sendiri dah berjaya buat benda. Belajar dgn orang yang dah berjaya buat apa yang kita nak buat. 
.
Ingat, low knowledge = bad returns. High knowledge = high returns. Tak kira lah dalam pelaburan apa pun. Kita usaha sahaja, pedulikan kata orang sebab rezeki Allah SWT tak pernah salah alamat. Dari kita buang masa dengki, lebih bagus kita belajar cara bagaimana mereka buat dan berjaya. 
.
.
#SemuaOrangBolehSembang
#TakSemuaBolehProduceResult
#PorscheAt30
#Tahniah
#RezekiTakPernahSalahAlamat
#FaizulRidzuan
#majulink.com
#AmirMaju
.

KES STUDY PROPERTY YANG BAKAL KAMI BELI
.

KES STUDY 1 
.
Anda beli rumah dan ini detail pelaburan anda :
.
- Cashback dapat RM100,000 so anda beli tanpa keluar satu sen pun. 
.
- Bayaran bulanan pada bank : RM2,500
.
- Kadar sewa : RM3,000
.
- Kos tiap-tiap bulan : RM500
.
.
.
Jadi, berapa sebenarnya keuntungan yang kita dapat tiap-tiap bulan? :
.
A. RM0 = 3000 - 2500 - 500 = Zero
.
B. Minima RM500 tiap-tiap bulan
.
Btw, ini sebenarnya konsep asas yang sebenarnya ramai orang tak tahu. Sebab itulah ramai kurang berjaya bila melabur dalam hartanah. Majoriti akan jawab A, walaupun jawapan yang sebenar adalah B.
.
Siapa boleh jawab kenapa jawapan sebenarnya adalah B?
.
P/s2 : ada property yang kami beli bawah 500k boleh berikan kita RM2,500 keuntungan tiap-tiap bulan. Rezeki dapat beli waktu pandemik.
.

ITS INEVITABLE.
.
This is what happens once we have Covid under control. Its already happening in US, Canada, Australia, NZ and now Singapore.
.
Malaysia? Will lag abit just like most of other developing country. Looking at mid-of-next- year onwards. Post election and we reach 75% vaccination. InsyaAllah 💪🔥🙏

.

 

WEBINAR PERCUMA BERKENAAN PELABURAN HARTANAH

.

Belajar Kaedah Miliki #Rumah Tanpa #Modal

#ZOOM Briefing untuk Anda di Mana-mana sahaja

.

Webinar Oleh Faizul Ridzuan, pakar pelaburan hartanah.

.

Belajar ilmu pelaburan hartanah supaya anda buat langkah terbaik, tidak rugi duit dan #untung beratus ribu!

.

Pembeli Rumah Yang Hendak Tahu Lanjut Mengenai Pelaburan Hartanah under Group Faizul Ridzuan dengan Harga Dan Pakej Istimewa Sebab Beli Rumah “Under Bulk Purchase” boleh juga join.

.

Perunding Hartanah, Takaful dan Unit Trust yang hendak buat hustle income juga boleh join.

.

Maklumat Lanjut Kat Link Ini

.

http://bit.ly/PakejBelajarMilikiRumah

.

http://bit.ly/PakejBelajarMilikiRumah

.

http://faracademy.onpay.my/order/form/sbr/FARA-157 

.

Sertai Telegram MajuLink.Com FREE E-Book https://t.me/joinchat/GZ1VtGJm431lODA9

.

Daftar di sini >Google Form ZOOM Webinar -FREE ( Property Investment ):

.

Please fill in this google form :

.

https://forms.gle/URzPBcNZWJmK3tgw6

.

atau

.

http://bit.ly/WebinarPERCUMAPelaburanHartanah

.

atau

.

Daftar di sini >  

.

wasap.my/60176842836/WebinarPERCUMA

.

wasap.my/60176842836/WebinarPERCUMA

.

wasap.my/60176842836/WebinarPERCUMA

 

Jangan lepaskan peluang keemasan ini.

 

𝑹𝑼𝑴𝑨𝑯 𝑷𝑬𝑹𝑻𝑨𝑴𝑨𝑲𝑼 - WEBINAR PERCUMA UNTUK HUSTLE INCOME
Mobile menu

Agency © 2018 | Created with MajuLink.com