TOLONG ISI MAKLUMAT BERIKUT UNTUK SERTAI ZOOM WEBINAR TENTANG PELABURAN HARTANAH OLEH FAIZUL RIDZUAN. PERCUMA. TEMPAT TERHAD. DAFTAR SEGERA. PERCUMA E-BOOK PELABURAN HARTANAH DAN KEWANGAN.

1. First Name :
2. Last Name (Nama Bapa) :
3. Email :
4. Mobile Phone Number:
Send
Send
Form sent successfully. Thank you.
Please fill all required fields!

๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ WOW!! BELAJAR PELABURAN HARTANAH DENGAN FAIZUL RIDZUAN. PERCUMA. TEMPAT TERHAD. ZOOM WEBINAR๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

HUBUNGI SEKARANG

HALAMAN UTAMA

01 June 2021

KENA BUANG KERJA SEBAB COVID - TOLONG JANGAN PUTUS ASA ๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™
.
Ini Salah Seorang Client Faizul Ridzuan. Beliau merupakan klien FAR Capital sejak 2019. Orangnya kacak persis Norman Hakim (antara klien FAR Capital yg paling hensem kot). Tahun lepas, beliau ditawarkan pulang ke Malaysia sebagai COO untuk syarikat startup baru. Jadi sebab beliau mahu dekat dgn keluarga, beliau ambil job offer itu untuk pulang ke Malaysia.
.
Tak sampai 2 bulan di kerja baru. Covid melanda. Syarikat startup yang baru beliau join memang takde modal banyak. Dan beliau diberhentikan kerja, tak sampai setahun di syarikat baru. Pampasan sikit sebab join tak sampai setahun. Nasib baik beliau sempat beli rumah yang sangat-sangat below market value dengan FAR Capital. Dan memang beliau aim cashback supaya simpanan cukup bila kena buang kerja dan boleh survive untuk setahun kalau tak dapat kerja. Alhamdulillah kami dapat carikan hartanah yang sesuai untuk beliau. 
.
Dan sebab kita dah buat kajian, insyaAllah hartanah yang beliau beli dgn FAR Cap ni, sewanya akan boleh boleh cover semua kos perbelanjaan. Jadi beliau boleh ada simpanan banyak tanpa perlu risau sgt pasal cashflow. Dan rezeki beliau juga, dapat bernikah dan kahwin dgn pramugari waktu covid gunakan modal yang beliau dapat dari cashback ni. 
.
.
Lepas dia diberhentikan kerja, dia jumpa Faizul Ridzuan minta pandangan Faizul Ridzuan tentang apa next step beliau. Faizul Ridzuan cadangkan beliau buat hustle income di FAR Cap atau jadi REN. Beliau percaya pada apa yang Faizul Ridzuan cadangkan dan bermula December, dia go all out buat hustle income yang Faizul Ridzuan ajar. 
.
Hari ini, beliau mesej Faizul Ridzuan untuk berterima kasih. Sebab hari ni simpanan beliau dah hampir RM500,000 tak sampai setahun. Dia bersyukur sebab kena buang kerja. Bersyukur sebab tak pernah tgk savings sebanyak begini. Bersyukur sebab dapat nikah walaupun dibuang kerja. Bersyukur sebab cukup simpanan kalau ada apa-apa emergency kepada keluarga.
.
Faizul Ridzuan kongsikan kisah beliau ni supaya kalau ada kawan kawan kat luar yang broke atau kena buang kerja macam
saudara Asrul ni, jangan putus asa. Rezeki Allah tu luas. Kita tak tahu nasib kita lepas setahun. Ni rezeki Asrul lepas beberapa bulan, dan ramai lagi klien FAR Capital yang juga seperti beliau. 
.
Jangan putus asa, Lancarkan Impian Anda di majulink.com

P/s : Hari Faizul Ridzuan dikhabarkan ada percubaan fitnah lagi ke atas Faizul Ridzuan dan klien FAR Capital sekali lagi. Ada sesetengah pihak cuba cakap yang savings 6-angka yang Faizul Ridzuan tunjuk dari klien adalah semata mata duit cashback. Mungkin mereka terdesak mahu jual ebook, jual telegram channel atau produk lain. Waktu PKP dulu pun mereka buat benda yang sama, macam dah jadi SOP pula mereka fitnah lagi hari ini. ๐Ÿฅฒ Jadi Faizul Ridzuan tunjuk terus kes study dan bukti dari salah seorang client ini. Doakan kami dijauhi dan dilindungi dari fitnah begini supaya kami boleh bantu ramai lagi orang macam Client Ini ya ๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™ . majuproperty.com untuk maklumat lanjut.
.
#LOCKDOWN.
.
We can either complaint, or we can learn something new, or pick up a new skill in this coming 4 weeks lockdown. 
.
A complainer never wins, or suceed in life. So never complaint ๐Ÿ™๐Ÿ’ช๐Ÿ”ฅ
. Just Do It..

 

 

WEBINAR PERCUMA BERKENAAN PELABURAN HARTANAH

.

Belajar Kaedah Miliki #Rumah Tanpa #Modal

#ZOOM Briefing untuk Anda di Mana-mana sahaja

.

Webinar Oleh Faizul Ridzuan, pakar pelaburan hartanah.

.

Belajar ilmu pelaburan hartanah supaya anda buat langkah terbaik, tidak rugi duit dan #untung beratus ribu!

.

Pembeli Rumah Yang Hendak Tahu Lanjut Mengenai Pelaburan Hartanah under Group Faizul Ridzuan dengan Harga Dan Pakej Istimewa Sebab Beli Rumah โ€œUnder Bulk Purchaseโ€ boleh juga join.

.

Perunding Hartanah, Takaful dan Unit Trust yang hendak buat hustle income juga boleh join.

.

Maklumat Lanjut Kat Link Ini

.

http://bit.ly/PakejBelajarMilikiRumah

.

http://bit.ly/PakejBelajarMilikiRumah

.

http://faracademy.onpay.my/order/form/sbr/FARA-157 

.

Sertai Telegram MajuLink.Com FREE E-Book https://t.me/joinchat/GZ1VtGJm431lODA9

.

Daftar di sini >Google Form ZOOM Webinar -FREE ( Property Investment ):

.

Please fill in this google form :

.

https://forms.gle/URzPBcNZWJmK3tgw6

.

atau

.

http://bit.ly/WebinarPERCUMAPelaburanHartanah

.

atau

.

Daftar di sini >  

.

wasap.my/60176842836/WebinarPERCUMA

.

wasap.my/60176842836/WebinarPERCUMA

.

wasap.my/60176842836/WebinarPERCUMA

 

Jangan lepaskan peluang keemasan ini.

 

๐‘น๐‘ผ๐‘ด๐‘จ๐‘ฏ ๐‘ท๐‘ฌ๐‘น๐‘ป๐‘จ๐‘ด๐‘จ๐‘ฒ๐‘ผ - WEBINAR PERCUMA UNTUK HUSTLE INCOME
Mobile menu

Agency ยฉ 2018 | Created with MajuLink.com